torsdag 26 januari 2012

Torsdag..

Hallo!

Idag har vi haft en bra dag...
Klockan 9 vaknade lillan och var mer än nöjd... Blev som vanligt lite snack & mys innan vi gick upp och gjorde oss i ordning för dagens äventyr!
Vi skulle till Arvika och luncha med finaste Johanna. Jag ringde och pratade med mamma och hon kunde passa Ally medans jag var i Arvika.
Så jag åkte iväg och fick lite kvalitetstid med J:) Vi gick till Pernillas Barnkammare och shoppade lite för presentkorten A fick i doppresent. Blev lite möbler till Maileg kaninerna och en klänning från Noa Noa.
Vi hade bokat bord på Hotell Statt för en lunch kl 12... Och ojj så gott det var!! I lunchen ingick kaffe/te och en härlig kakbuffé till efterrätt. Så vi slog oss ner i varsin fåtölj och babblade länge och väl... När vi fikat klart gick vi en snabbis på Kappahl & Lindex. Hade kommit in lite vårnytt, blir några inköp snart!:)
Tiden gick snabbt och när klockan slog strax efter kl 14 blev det dags för mig att åka hemöver... Barnvakten skulle besiktiga sin bil så då fick jag dura hemöver.

Väl hemma sov lilla A sött i vagnen. Hon var påpälsad efter en promenad med mormor så jag bäddade bara ner henne och så gick vi ner till Sandra & Nanny. Ida & Theo var också med, men Theo är inte helt frisk än så det var lite gnälligt... Men lite fika klämde vi ner ändå!:) Ally sov vidare ute i vagnen och jag tittade till henne hela tiden. Trodde verkligen hon skulle vakna direkt vi kom fram, men hon sov hela vistelsen. Hon sov alltså i 4,5 timme!! Jösses vilken tröttfis... Och gissa om att lilla fröken var hungrig när hon vaknade? Hon drog i sig 200 ml i ett sträck och nu ligger hon helnöjd med ny blöja och "kollar" på tv.

Kan tipsa er att http://smartphoto.se/ har 50% på alla canvas tavlor (kostade bara 224,50:-/st i måttet 40*60). Jag köpte 2 st till sängkammaren i svartvitt... Ska bli kul att få upp något på väggen...
Återkommer med bildresultat.

Nu ska jag mysa med lilla prinsessan...

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar