tisdag 31 januari 2012

Härliga tisdag...

Hallo!!

Hoppas ni har haft en bra start på veckan. Vår har ju varit sådär med åkommor hit och dit, men det verkar som att det ordnar upp sig minsann. Per är och jobbar idag, var snabbt övergående! Lilla A sov bättre i natt, men är fortfarande snorig... Stackars liten, inte lätt att vara förkyld!
Ally sover nu.. Hon låg ute, med vaknade till så då tog jag in vagnen i hallen. Å nu sussar hon igen. Eftersom näsan är täppt snarkar hon lite, så sött!

Vad som händer mer idag är ännu ovisst. Blir nog bara hemmamys tills Per kommer hem. Sen kanske vi åker på äventyr?? Blir nog inga värre utsvävningar skulle jag tro men.... Kanske en tur till mina eller Pers föräldrar.

Nu ska jag göra mig en kopp te, dra filten över mig och läsa nya Allt i hemmet som kom på posten!:) Lite vardagslyx...

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar