onsdag 4 januari 2012

Onsdag..

Hej!!

Just nu befinner jag mig på norumsvägen i Åmotfors... Mamma försöker få lillan och sova, hon är så trött!! Jag och mamma ska skriva dopinbjudningar nu. Sen ska jag åka och hämta upp Per hemma i Hålteberg. Vi ska på socialen och bekräfta att Per är Allys fader! Hon börjar bli så lik honom så inte kan han förneka faderskapet längre..:) (inte för att han har förnekat då men)

Fick ett sms av svärmor nyss... Hon skrev att Hjärtliga rum i Ch-berg har 50% på allt i butiken. Så dit blir det en tur sen efter socialen! Hoppas jag hittar något fynd!:)

I eftermiddag får vi finbesök på Skogslyckan!
Kan säga att det är efterlängtat.. Ska bli så kul att träffa alla igen! Allt för sällan det händer.. Så nu minsann har vi massor att ta igen!

Min snygga mamma och Theo. Kortet är taget när vi var på kusten juli 2011.

Hörs sen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar