måndag 23 januari 2012

Måndag...

Hallo!!

Jagh och Ally har inte gjort nån rivstart på den nya veckan precis. Vi låg i sängen till halv elva idag så vi mjukstartade dagen minsann... Sen gick vi upp och fixade lite. Vek lite tvätt, dolade i köket, plockade med presenterna osv. Allmänt slappt!:) När klockan blev tolv fick vi börja göra oss i ordning för dagens aktivitet: spädbarnsmassage/föräldraträff...
Jag åkte ganska tidigt så Ally skulle somna i bilen en stund före.. Lilla damen orkar sällan vara vaken längre än ett par timmar och träffen var 1,5 h. Så jag vågade inte chansa på att hon skulle klara sig med bara en kort sovstund.
Massagen gillades även denna gång... A njöt i fulla drag och var helnöjd med att bli knådad på! Att söta Lennon låg bredvid var ju jätte spännande. Idag var vi 7 bebisar och 7 mammor, synd att det var sista gången. Hade gärna träffat alla mer.
Jag och Charlotte har iaf gjort upp att vi ska träffas framöver!
Ally somnade medans jag satte henne i stolen och sover nu som en stock... Blir det som förra gången sover hon några timmar till:)



klänning s/s MULTISTRIPEscarf RASPBERRY
tights RASPBERRYstrumpor Multistripe
Bilderna kommer från Villervallas hemsida...

Klänning 199:-
Tights 149:-
Scarf 69:-
Strumpor 49:-

Jag gillar villervallas kläder. Så härliga färger! Dessa plagg vill Ally gärna ha:)

Nu ska jag gå och plocka lite till här hemma... Förra veckan gick till dopförberedelser och hushållet här hemma blev bortprioriterat. Vilket verkligen syns!! Tråkigt men sant...


Lilla rackarungen i väntan på massage!

Ally & Lennon.

Nyfödd liten skrutt som precis kommit hem till Skogslyckan!

På återseende!

1 kommentar:

  1. Vilkna små sötnoser....tycker mej känna igen lille herrn i hörnet <3

    SvaraRadera