tisdag 17 januari 2012

Tisdag...

Hallo!!

Medan dottern sover en lur passar jag på att kolla runt på nätet... Har hittat en sida: http://www.shopbop.com/ Jösses så mycket fint.... Jag fullkomligt älskar Marc by marc jacobs.

              

Marc by Marc Jacobs Katie Turnlock Ring         



Nu önskar jag att Per läser bloggen och önskar att han vill vara snäll mot mig... Eller så önskar jag helt enkelt några av dessa godbitar av mig själv. Chansen att de hittar hem till Skogslyckan är nog avsevärt mycket större isf! Jag funderar på att ta hål i öronen.. Det finns ju hur mycket fina örhängen som helst!

För att lindra ego hjärtat klickade jag in på http://www.gant.se/kids
Hittade endel godbitar till lilla damen där... Och det var rea!

R.E BLOCKSTRIPED SHIRTRUGGER DRESS      ROYAL ECCENTRICS GIRLS GINGHAM FRILL BLOUSE    R.E GIRLS FRILL HENLEY    R.E GIRLS FRILL COLLAR BODY  
275:-                             325:-                           225:-                          250:-

Finns verkligen hur mycket fint som helst till lilla A... Det här är rea... Vilket betyder att vårens nyheter snart trillar in!!:) Jihaaaa....

Nu har A väckt sin mamma ur dagdrömmarna... Back to reality!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar