onsdag 4 januari 2012

Onsdag...

Hallo!!

Nu har kvällens gäster lämnat stugan. Catrin, Emelie, Fanny & Hugo har varit här! Vi har pratat konstant i typ 4 timmar, men så blir det när man inte ses så ofta...:) Jag lagade tacos och bjöd på, länge sen vi åt det så de var mycket gott! Ally fick julklappar av samtliga gäster, så himla fina saker!! Tusen tack snälla ni.

Angående faderskapsbekräftelsen gick det bra. Så nu är Per pappa på pappret också!:)

Fick meddelande av mamma för en stund sen, hon hade nu skrivit klart alla 32!! inbjudningskort.. Nu ska jag bara lägga de på lådan så är den saken ur världen!:)

Jag var på hjärtliga rum förut. Köpte en korg, en ljuskrona och en duk! Skulle kunnat handla mer, men för att handla måste man ha pengar och det saknar jag just nu... Det är den bistra sanningen!:) Men men, snart är det den 20:onde och barnbidraget kommer... Hela 1050 svenska riksdaler!! Då blir man nästan miljonär:)

Imorgon har jag och Ally blankt schema... Vi får nog ha en hemmadag! Får se om vi kanske tar en tur och sladdar loss med vagnen här på isgatan... Min bön ang. en viss grusbil blev tyvärr inte hörd, lika halkigt som när jag la mig var det när jag vaknade. Den där gud alltså... Opålitlig som få!

Tusan, amatörbloggare som man är så blev bilderna åt fel håll.. Fattar verkligen inte hur jag ska vända de åt rätt håll...?! Men men, ni får vrida lite på skallen så ser ni ändå... Lätt fixat!:)

 Catrin & Emelie i väntan på mat...
 Per fick agera lekfarbror till sötaste Hugo.
 Löjliga familjen...:) Fanny& Hugo, Emelie & Ally och Catrin.
 Allys julklappar... Converse skorna är i strl 18 och så otroligt söta!! (de kommer ända från New york, coolt va) Tusen tack igen söta ni!
Emelie trotsade sin babyfobi och höll Ally precis innan de skulle åka...:)

Efter en kanon dag är jag nu redo för en dusch och bingen...
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar