tisdag 17 januari 2012

Tisdag...

God kväll!

Nu tar jag en paus i mitt pysslande... Har gjort 10 servettringar ikväll, satsar på att färdigställa 10 till innan John Blund nattar mig.

Ally fick sina sprutor idag. 2 st, en i varje ben... Aj! Per slutade tidigare för att följa med och tur var väl det... Jag klarade inte se när de stack i de små, gosiga benen! Det blev ett kort illvrål som varade i ca 20 sek, sen var allt frid och fröjd igen. Vår lilla tuffing!:) De kollade även det "vanliga"...
Längd: 58,7 cm
Vikt: 5600 g
Huvudomfång: 40 cm
Hon ligger lite under genomsnittskurvan, men hon följer sin egen och det är det viktigaste..:)

Vi var hos mamma förut... Hon hade fullt upp med att baka bröd inför dopet! Och imorgon åker jag dit igen för att hjälpa till med lite bakning.

Innan jag åkte hemifrån på förmiddagen tvättade jag sängkläderna... Vilket känns jätte jobbigt nu! Att bädda rent i sängen är verkligen inte roligt, men känslan av att lägga sig nyduschad i nyrena lakan är överväldigande skön!!

Nu får det vara slut på slöandet.. Back to Pyssellife!! Wish me luck.

Ingen dum utsikt att vakna upp till...

Mammas frallor!!

Att sitta i soffan själv är kul...

De små, fina benen med plåster...

Servettringar... Bara 40 st kvar!!


Ha en bra kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar