tisdag 24 januari 2012

Tisdag..

Hallo!!

Tar en välförtjänt paus i mitt fejjande nu...

Vi fick besök denna förmiddag... Ida & Theo kom och hälsade på! Theo har fått penecillin nu så han börjar bli piggare.. Stackarn var sjuk länge denna gång.
Blev lite lek och fika innan de åkte hem och det var sovardags för barna.
Ally somnade direkt gästerna stängde ytterdörren efter sig.
Hon har nu sovit i 2,5 timma så jag misstänker att det snart börjar kurra i magen på lilla damen.

Medans A har sovit har jag inte legat på latsidan precis. Har röjt runt som en galning uppe. Det såg förjävligt ut om jag ska vara ärlig... Men nu skiner badrummet, allrummet har fått ett lyft, sovrummet är dammat & dammsuget, sängen har nya lakan... Ja och så vidare. Dammsugaren har gått varm, tror nästan påsen blev full, så mycket skit var det!:) Så skönt att det är gjort... Nu har jag slängt in alla handdukar i tvättmaskinen.
Då minsann kan jag glädja mig med att det bara är nedervåningen kvar! Känns lite motigt nu måste jag säga... Men men!

Theo hoppade ner i Allys säng.

Theo spelar gitarr med hörselskydden på!:)

Ally provar hörselskydden.

Allrummet

Allrummet igen.

Allys rum


Nu är det ingen återvändo... Dammsugaren har jag burit ner så den står och glor på mig med stora ögon!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar