söndag 29 januari 2012

Helgens sista timme...

Ja så var även denna helg till ända... Jösses så snabbt det har gått! Usch, tiden går allt för snabbt! Imorgon är det vardag igen och Per jobbar. Jag och Ally har ett besök inplanerat imorn, kul!!:)

Ikväll hade vi en överträtt liten älskling som inte kom till ro i första taget. Nattningen som vanligtvis tar Max 5 min. tog idag 25!
Vi insåg hur lättvindig hon är vanligtvis,och hur mycket jag beundrar mammor & pappor som kämpar massa vid läggdags! Nu hoppas jag att hennes lilla näsa slutar snora snarast!:)

Förut åkte jag till Ch-berg... Zumba stod på schemat! Var givetvis ute i sista sekund och stressad som en gnu körde jag som en galning. Lyckades självklart köra fel i Ch-berg (!!) trodde inte ens det var möjligt men. Parkerade bilen 20:01 och inser att det är väldigt få bilar på parkeringen. Hmm, what?! Stegade ur bilen och fick infon att zumban var inställd. F*n, blev riktigt irriterad.. När jag äntligen pallat mig iväg! Men men... Då åkte jag hem ist och har nu käkat upp allt kvarvarande godis och snacks jag kunde hitta! Bra där...

Nu ska jag hoppa i duschen och sen blir det bingen!!:)
NATTI NATTI...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar