torsdag 5 januari 2012

Torsdag..

God förmiddag!!

Vi har precis kommit in från dagens första promenad... Det var sovardags för lillan så då fick det bli en tur ut på isgatan. Skulle behövt dubbdäck på vagnen på dessa vägar!

Idag har vi som sagt inget speciellt planerat... Får bli ett djupdyk i tvättkorgen, där har det bara växt & växt så nu är det dags att ta tag i det! Får nog ta en tur med dammsugaren också.
När solen kikar fram är det ingen rolig historia här hemma... Jösses så mycket skit det är överallt... Golvet som ser någotsånär ut i mörkret är egentligen hur skitigt som helst!! Usch. På det sättet gillar jag bättre ruskvädret som vi haft i X-antal veckor nu. Men det är nog det enda positiva med ruskvädret också....

Jag drömde en natt att vi skippade vintern i år och fick vår direkt istället!
Det vore inte hel fel tycker jag... Slippa skotta snö (inte för att jag gör det här hemma men ändå), inte behöva skrapa rutor, inte frysa... Låter alldeles underbart! Tyvärr tror jag inte att det blir så, men drömma och hoppas kan man ju alltid göra!:)

Nej innan det blir nåt vettigt gjort här hemma ska jag kolla in H&M:s sida... Se om det finns något fint till mig att beställa, skulle behöva lite nya kläder!:)

 Vagnen som är i stort behov av dubbisar...

Ally har morgonsnack med sin far...:)
Jag har helt glömt bort att visa er min syster, Emil & Theos nya hus. De håller på att renovera så de bor inte där ännu, men snart så!

Ha en bra dag kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar