lördag 28 januari 2012

En tapper liten dam...

Ja det är precis vad vi har... Lilla A har blivit snorig, men det berör inte henne allt för mycket! Lika nöjd som vanligt trots en rinnande näsa. Lite svårare att sova är det ju förstås, men det går fint ändå!

Vi skulle egentligen varit på kalas hos Pers bror Hans idag, men hans Moa är ju sjuk så vi hoppar det idag. Vi åker dit med present en annan dag!

Istället har vi haft en mega slapp dag jag och A. Vi låg kvar i sängen tills 11:15... Då förflyttade vi oss till soffan, och där har vi tillbringat dagen. Det här är verkligen den slappaste dagen vi haft. Tur att pappa Per hade lite mer energi att göra slut på. Han gick upp imorse för att jaga. Sen var han hemma en stund och mös med oss innan abstinensen kom krypande.. Kunde han få gå ut och grejja med skjulet? Självklart tyckte vi och somnade gott i soffan...:)

Fick ett sms av systeryster nyss.. Hon hade shoppat dessa godingar till lilla A.

  
Kappahls newbie serie är ju sååå söt... Ally har haft nästan allt i den serien! Tur att det finns upp till strl. 68, det innebär att hon kan ha det ett litet tag till:)

Tusen tack bästaste moster för att du skämmer bort mig så!! Puss Ally.

Den här lilla donnan blir bortskämd på många håll minsann!

Blev förresten ingen Karlstad tur idag... Jag kom på att det minsann är roligare att åka med mamma & Ida när de skulle dit den 7:e februari. Dessutom fick jag inga pengar från försäkringskassan denna vecka! Hoppas det kommer nästa vecka. Det är lite som lotto det där, fast det är mitt eget fel.. Jag lämnar aldrig in i tid så.

Ha en bra kväll kära läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar