onsdag 11 januari 2012

Onsdag...

Hallo!!

Det svåraste med att ha en blogg är att komma på hur man ska inleda ett inlägg... Sitter alltid och funderar fram och tillbaka innan jag bara skriver nåt. Känns som det aldrig blir riktigt bra! Men men, nu vet ni ju mitt problem med detta så ni får bara ha överseende med detta:)

Vi har precis avnjutit dagens middag. Dagen till ära serverades ugnsbakad lax & grönsaker, potatis och en kall räksås (med HANDskalade räkor)... Det var verkligen mumma!

Vi sov till kl. 9 imorse, sen kom mamma kl 11 för att ta med oss t Ch-berg en tur. Där hade vi många ärenden. Det skulle handlas mat, födelsedagspresenter, in på banken och sen ner t centret och kolla läget. Jag köpte nagelfilar till Ally, hon har fått långa vassa naglar som måste filas ner. Hon ser ut som en tiger i ansiktet efter att ha gått lös på sig själv, ajj!! Lite sadist varning på lilla damen...

Per la ut sin bmw till försäljning igår kväll... Han skrev nåt i stil med "ge ett bud" och herregud som folk ringer. Det ringde säkert tio stycken som var intresserade igår, och lika många sms och mail Vi tyckte att när klockan är 22:30 kan väl ingen ringa, men Jo då... En skulle tom. komma och kolla på den igår kväll/natt. Jösses, hur tänker folk...? Men men, förhoppningsvis blir vi av med bmw:n nu och det känns skönt!

Jag skickade precis ett sms till systeryster... Frågade om hon ville med ut och gå, men än har jag inte fått nåt svar. Kanske inte hon är upplagd för en prommis idag..:? Eller börjar hon redan maska efter 2(!!) dagar?

Imorse när jag höll på att göra mig i ordning tappade jag min Lancome foundation rakt ner i klinkersgolvet... Ja ni kan ju gissa hur det blev... KRAS!! Tusan, den var nästan ny.. Så jäkla typiskt mig. Eftersom plånboken är tömd på alla ören så får jag gå och se ut som ett rödspräckligt spöke istället. Härligt!

Såg förresten att det inte blev så bra mitt Polarn & Pyret inlägg.. Det gick inte att klicka på bilderna ju! Jaja, får kolla om jag kan få till det till nästa gång istället. Kläderna är iaf super fina:)

Jag är så otroligt shoppingsugen (mer än vanligt).. Det blir jag alltid när jag inte har några pengar att handla för. Konstigt det där... Men men, snart (typ 14 dgr) ramlar pengarna in på konton igen!

Nu ska jag invänta svar från Masken ang. promenixen... Om hon inte vill tänker jag lägga mig i soffan och äta upp alla salta pinnar jag har hemma. Det är allt eller inget!:)

Förresten, ni som har små tjejer i babysize, kika in på H&M nu. Där har vårnyheterna börjat trilla in och OJ så mycket fint... Jag dreglade nästan idag när vi var där... Fina plagg i härliga pasteller! Löp och köp (ni lyllosar som har pengar)...


Hade en liten besökare i sängen förut...

Mysigt det blir med tända ljus...

 Skickar en tanke åt denna sköna böna som börjat jobba igen eftet 20 månaders föräldraledighet...
Jag, Per och Desireé.. Kollade igenom bilderna sen Lanzarote, drömmer mig tillbaka till sol och värme!!


På återseende!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar