söndag 8 januari 2012

Söndag...

Hallo!!

Här har vi haft fullt upp idag minsann... Förmiddagen var som sagt mycket lugn med bara massa mys för hela slanten! 
Vi fick ett snabbesök av Ann, Veijo och Rebecka innan de skulle dra vidare mot Oslo. Alltid trevligt med besök, nästa gång får det bli längre!
Vi hade ju en middagsdate hos Pers föräldrar idag så då packade vi ner Ally i vagnen och gick dit. Hon somnade på vägen dit och sov sedan under hela vistelsen... Lite tråkigt för farmor som hade förväntat sig lite mys med lillan!
Vi fick packa oss ihop och knalla hem vid fyra för då väntade nästa besök. Virpi (min faster, Gerry, Markus och Elin stod på dörren och ville komma in...:) De hade köpt med sig tårta så jag tog en liiiten bit. Resterna som blev kvar får Per ta med sig på jobbet imorgon. Den ska inte få stå i kylen och fresta mig..:)

Ally fick jätte fina kläder i present av våra besökare också... Tusen tack!! Lilla fisen har vuxit ur det mesta i strl. 50 & 56 (PoP funkar fortfarande). Så nu kan vi börja använda alla fina kläder som ligger i 62 lådan. Där finns det mycket fint!:) Så kul... Det finns ju mycket mer att köpa också nu när hon har blivit lite större!!:)

Imorgon ska jag försöka få med mamma till Sportshopen, jag behöver köpa mig ett par träningsbyxor och ett träningslinne. Jag och systeryster mjukstartar imorgon med ett lättare motionspass (dvs en promenad i lagomt tempo i ett tätbebyggtområde) Wish me luck!

 Ally sitter fint i soffan...:)
 Mina fina favoriter har morgonmys...
 Lite snö har vi fått också...:)
 Dessa jätte snygga pumps (de beiga) vore snygga till den klänning jag ska ha på dopet... Så om nån känner för att vara givmild finns de på Dna..:)
 Eftermiddagens gäster.

Den fina PoP klänningen fick A från fam Tjulander.
Den tuffa puma dressen fick hon från fam Gunnarsson & Elin...
Tusen tack återigen!!

Nu skriker magen efter käk.. Får bli hamburgare denna härliga söndag!:)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar