lördag 14 januari 2012

Lördag...

God kväll!

Får skriva ett snabbt inlägg från mamma & pappa. Vi har varit här en bra stund nu. Vi åkte hit när Per åkte till Änghagen på lite snickerijobb. Jag & Ida tog med oss barnen och gick en promenad förut! Det var riktigt friskt ute..:)

Idag sålde Per bmw:n... YES! Då har vi en bil mindre på backen. Har suttit och kollat runt lite på nya bilar. Men oj så svårt det är, alla jag vill ha är ju svindyra..:)

Jag fick det jag beställde till lilla badet igår. Men nej, blev inte alls som jag tänkt mig så det ska skickas tillbaka. Jag var djärv och beställde turkosa handdukar och sånt, men jag fegar ur redan nu. Ska försöka hitta några fina vita eller grå ist. Jag har 2 st vita Lexington handdukar, de får åka fram sålänge... Kanske köpa några till!

Imorgon får vi besök av min kusin Andreas med fam. Trevligt trevligt!

Imorgon är sista anmälningsdagen till dopet.. Så ni som inte har svarat, gör det nu! Det kommer antagligen ramla in lite anmälningar till veckan misstänker jag. OM det är nån som tvekar kan jag locka med kallskuret, potatissallad och bröd...:)

Ally ligger på mage och kryptränar nu... Hon brukar bli frustrerad efter ett tag och lägger av ett illvrål...

 Bilen som nu har fått en ny lycklig (?!) ägare...

Liten blir stor snabbt... Nyfödd liten skrutt!

Nu ska vi packa oss ihop och åka hem... Lilla damen börjar bli tröttis nu minsann!

Natti natti....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar