måndag 30 januari 2012

Sjukstuga...

Ja här är det sjukstuga.. Lilla A är megasnorig och Perra har åkt på en magsjuka... Härligt!
Jag har klarat mig än sålänge. Peppar, peppar att det håller i sig. Verkar dock som att det var pizzan Per käkade igår som spökade för han känner sig redan bättre.
Var riktigt kämpigt inatt med lillan då den lilla näsan var helt tätt. När näsan är full med snor kan man ju inte tutta på nappen heller... Vilket resulterade i gråt vartredje sekund ungefär... Tog nässugen flera gånger, men det fylldes på snabbt i lilla snabeln. Som tur är var hon vid bättre mod nu på förmiddagen. Hoppas, hoppas det blir bättre snabbt!

Vi fick ställa in vårt besök idag... Men vi gör ett nytt försök på torsdag. Då hoppas vi att både A & P är friska!
Istället får vi tillbringa dagen i soffan... Eller ja, jag har ju egentligen ingen anledning att ligga på soffan, men det är nog där jag hamnar tillslut ändå...

Håller på och ringer till försäkringskassan nu... 11 minuters kötid, känns ändå helt ok när man kan blogga samtidigt. Hoppas pengarna trillar in snart..:)

ÄLSKADE JOHANNA JOHANSSON...
Nu hoppas jag att ni får en underbar resa... Ta hand om varandra så ses vi snart igen!!:)
Puss från mig och Ally. (Perra hälsar också, men är lite sparsam på pussarna...)

Johanna och hennes Markus åker till utomlands idag... Jag är så avundsjuk!! Skulle inte heller ha nåt emot att sitta på ett flygplan med destination Thailand... Eller ja, själva flygningen är jag inte så avundsjuk på men allt annat... Älskar Thailand och dit ska jag igen!! Kanske om ett år?! Sitter och drömmer mig bort på Ving, fritidsresor och apollo... Jösses så sugen jag blir!

Nu ska jag se om lilla hjärtat vaknar snart.. Hon har sovit i några timmar så snart är det nog foodtime!

Ha en fin dag!
Lilla snorbubblan...

Mormor & Theo badar Ally

Theo provar morfars glasögon:)

Ett besök på änghagen. Älskar altandörrarna i köket!

Fynd från Hjärtliga Rum.

Ally verkar vara trött på att nappen åker ut..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar