fredag 6 januari 2012

Fredag...

Hej!!

Här på Skogslyckan njuter vi av att det är fredag och helg... Ally sover i soffan, jag sitter framför datorn och Per pratar med sin far som är här på en kopp kaffe.

Jag & Ally var och lunchade med fröken Johanna, alltid lika trevligt...:)
Jag glömde visa er det, men jag fick presentkort som gäller på hela köpcentret i julklapp. Idag köpte jag mig jeans, en tröja och ett skärp för de! Jag blev överlycklig när jag såg att de hade fått in jeansen jag ville köpa igår på nätet (som inte skulle komma förräns i april om man beställde). Jag prövade jeansen när jag kom hem, de sitter som ett smäck!!:) Så får en gångs skull köpte jag inget till Ally... Inte ofta det sker!

När vi kom hem började jag städa på kontoret... Här var det ingen ordning alls, men nu är det lite bättre.. Fattas lite inredningssaker, men det kommer bara pengarna trillar in på kontot!

I helgen har jag inget speciellt planerat, tror Per ska hjälpa till på Änghagen med lite snickeri så det blir nog umgås med systeryster och Theo.

Nu ska jag gå och reka vad som finns i frysen... Är sugen på kycklingwok ikväll, hoppas det finns ingredienser till det hemma!:)

 Mina fynd från hjärtliga rum. Jag älskar den rostiga kronan!
Dagens lunch serverades av Oliveto... Mums!

 Finaste Ally är fredagssnygg i klänning.
 Min lilla blogghörna...
Dagens shoppingskörd...:)

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar