måndag 9 januari 2012

Måndag...

God kväll!!

Jösses vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon... Känner redan nu att det drar i låren! Jag och Ida trotsade vädret och begav oss ut i snöyran... Ally var hemma med Per, men Theo var med i vagnen. Å jösses så tungt det var att köra på oplogade trottoarer! Trodde helt ärligt att benen skulle kaputera i sista uppförsbacken. Men gud va skönt det var när vi kom hem, veta att man hade gått en långpromenad med extra "vikter"...:) Nu har jag kickat igång operation "bli smal & fin igen"... Känns skit bra!

Var och handlade mat förut.. Nu finns det massa gott i kylen som väntar på att bli uppätet!:) Men gud va dyrt det är... Inte får man mycket för 500 spänn iaf. Fast det är klart, jag gillar "god" mat, å då kostar det desto mer förstås...

Jag hoppas verkligen att plogbilen kommer till Västbys vägar under natten, det var inget lätt före nu minsann.. Men jag tänker inte be till gud om detta. Han svek mig sist så jag har gett upp hoppet om honom nu! :)

Imorgon måste jag åka och köpa blöjor. Sen får vi besök av en skön böna!:) Morgondagen kommer nog passera den också...

Hade lite dopplanering med mamma & Ida förut. Det är inte länge kvar, så nu är det dags att börja ta tag i saker & ting. Jag har bl.a ca 60 servettringar kvar att göra, jäkla påhitt att göra egna!!

Ida & Theo under promenaden. Blev ett mkt dåligt kort men men!

Lilla donnan är mycket intresserad av vad som händer på tv:n.

Natti natti önskar Ally.

Per är uppe och lägger A nu... Spörs och se om hon vill sova!:) Det där är lite som lotto minsann...
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar