fredag 27 januari 2012

Fredag...

God kväll!

Jag är precis färdig med att lägga in lite annonser på Tradera... Så om en veckan kommer jag ha fullt upp med att skicka ut vinnarmail. Det är alltid lika spännande att se hur mycket man får för sakerna man säljer! Det är jag och syster Ida som säljer ihop... De pengarna vi får in ska vi shoppa upp i Mars när vi ska åka till Göteborg och Ullared:) Så kul.. Än så länge har vi sålt för ca 3000:-, och vi hoppas på lite mer.

Theo gästbloggar lite här ikväll...
mä-_
ääffffffffffffffffffffffff.llll
,.llllsbhjtheöhoa5pperi8bb-äääääääääääääääämber5koooooofvf,mmpal.mmmmmmmmmmmmmmmbbbbxmm                                     bggggggggf h ,,   ,jddddddddddd hvdrrhdddddddddddddddd....

Per & Ally sov ikapp förut när han kom hem. Jag passade på att åka på Konsum och handla under tiden. Jag sprang även in på Hjärtliga rum och handlade lite. Bild kommer imorgon. Det var sista dagarna nu med 50% på allt i butiken.

Nu blir det Voice of sweden ett tag innan det blir hemfärd. Vi åkte till Åmot medans Per färdigställer skjulet!

Ha en bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar