torsdag 19 januari 2012

Torsdag...

God kväll!!

Här gjorde vi morgon strax efter kl 9 imorse... Vi gjorde oss i ordning, packade oss in i bilen och åkte och hämtade upp mamma. En tur till Arvika stod på schemat! Mamma skulle köpa en doppresent till Ally och byta ett par byxor som var för små för min far... Men vi kom hem med ganska mycket mer!:) Mamma köpte sig en skit snygg dop outfit och smycken. Hon skämde även bort sina döttrar med varsin burk från Greengate, yngsta barnbarnet fick en nappflaska från Pumpkin serien och det sjuka barnbarnet fick en tårtbit & sockerdricka...:) 

Efter en lyckad shoppingtur bar det hemåt i en fullastad bil... Jag släppte av mamma & Ally i Åmot och durade själv vidare mot Ch-berg. Jag skulle göra ett cellprov kl 3. Att ta det provet gick snabbt så jag var tillbaka efter 45 minuter. Då blev det lite mys och lek med barnen innan jag och A åkte hemöver.

Vi väntade besök av min kusin Sandra & hennes lilla Nanny 2 år. Ally fick världens finaste Geggamojja mössa av dom. Tusen tack snälla ni!! Jag och Sandra gillar samma slags inredning och kläder till barnen så det snackades massa om detta ikväll..:)

Jag borde verkligen göra en liten checklista inför dopet... Skriva handlarlista osv!! MEN, det blir inget för mig. Jag får ta mig i kragen nu....

Greengate burkarna...

Allys nya nappflaska...

Allys nya fina mössa...(som dessutom är fleecefodrad)

Nanny & Ally myser i babygymmet...

Nanny käkar glass...

Lilla prinsessan.

Att ligga på mage är inte lika hemskt längre!


NU ska jag ta tag i mig själv och göra något vettigt! Ally vaknar antagligen snart så det blir nog inte alltför ansträngande skulle jag tro...:)

Ha de fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar