måndag 9 januari 2012

Måndag...

Goddag!!

Nu fick det bli lite bloggtime. Ally sover i vagnen efter en kort promenad... Jag har plockat lite här hemma. Bäddat, plockat ur diskmaskinen, sorterat tvätt och stoppat i maskinen m.m. Jag kan säga att alla dessa sysslor är mycket roligare när man har ett helt nytt hus som man älskar... Där vi bodde tidigare blev det aldrig riktigt rent och fint!

Jag och mamma hade planerat in en liten roadtrip idag, men hon har blivit sjuk så det får vi ta en annan dag. Stackars mamma ligger hemma med feber och är dunderförkyld! Får se om Per följer med och köper blöjor när han kommer hem. Vi köper blöjor i Norge, det är mycket billigare där.. (Återkommer med priser!)

Lilla gumman har förrsesten varit jätte duktig inatt. Vi gav henne mat i vår säng kl 22, och så somnade hon kl 23.... Då brukar hon vakna vid 5-6 tiden för lite påfyllning i magen, men icke denna gång. Hon sov till 8!!! Duktiga tjejen. Så nu hoppas hennes mamma att detta är ett ihållande beteende!:)

 
 Gårdagens badbrud...  
 Kusinmys!
Vår farstukvist...

Nu ska jag kolla runt lite på nätet om jag kan hitta några fina kuddar att ha på sittbänken i farsukvisten. Jag gillar de jag har, men ombyte förnöjer!:)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar