söndag 12 februari 2012

Vilket väder...

Ja gud vilket hrligt väder vi har här idag! Nån grad varmt och solen skiner som aldrig förr... Och som vi njuter! Jag och Ally har precis kommit in. Vi har varit ute en stund och grillat korv. Finns det nåt godare än korv med bröd som man grillat ute?! Ally har dock varit måttligt intresserad, men att sova ute är ju toppen.

Jag skulle köpa mat t Ally förut så vi åkte t Ch-berg. Tog lilla damen i bärselen och oj så nöjd hon var. Vi gick på panduro och köpte lite spets (ska prova pyssla lite sen), vi sprang in till moster Ida och sa hej, och ett stopp på H&M är obligatioriskt. Vi träffade Pernilla och Matilda, trevligt trevligt! Till sist gick vi för att köpa Allys mat. Ally började bli super trött och givetvis var hennes mat slut... Typiskt!
Vad som är mindre typiskt är att svärmor/farmor Karin jobbar på konsum så hon skulle köpa med till oss. Så bra!

Vi ska dit sen när hon slutat jobba. De ville bjuda på mat och snosa lite med lillan! Perfekt för oss en dag som denna. Dan har redan varit här på kaffe idag, så Ally får träffa sin farfar massa idag.

Nu ska jag plocka lite här hemma medans lilla godingen sover...

Jag skulle lägga in lite bilder hade jag tänkt, men jag och datorn var inte riktigt samspelta för tillfället. Återkommer senare!

Ha en fortsatt fin dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar