fredag 3 februari 2012

Fredag...

Ja så var det fredagkväll igen... När Per kom hem idag åkte vi till Norge. Vi skulle köpa blöjor och sen skulle Per in på nån sån tråkaffär med verktyg och grejjer. När vi var färdiga med det frågade P om jag ville se var han var och jobbade nu... Jag tackade ja till hans fina erbjudande och vi tuffade vidare genom Norge. Blev en rejäl biltur som varade i flera timmar. Det passade bra för A sov hela tiden. Påvägen hem stannade vi på konsum. Jag hämtade ut 2 paket och köpte saker till tacos!:)
Ett av paketen innehöll en pyjamas, en body och ett par byxor till A från Polarn & Pyret. Och det andra var från Ellos. Så nu har jag bäddat med nya överkastet i vårt sovrum...:) Blev faktiskt jätte fint! Jag ska bara få till det där lilla extra nu med detaljer så blir jag nöjd.

Nu ska vi laga lite tacos. Ally tar en liten powernap nu så vi passar på!




Ha en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar