tisdag 14 februari 2012

Resor...

Ja, här kollas det resor för fulla muggar. Per chockade mig igår med att säga att han vill åka NU! Jösses, jag har häcken full med att kolla resor. Kollar även på Thailand nästa år... Spännande, spännande!

Vi har fått lite alla hjärtansdag presenter hos mor & far också *röd på kinden*.. Ally fick super fin Polarn & pyret tröja med matchande leggings och en  mumin pyjamas! Även det stora barnet (dvs jag) fick en present, en kuvert med några sedlar som ska spenderas på heminredning...:) Tusen miljoner tack igen!  Ni skämmer bort oss alldeles för mycket...
Nu väntar vi in alla gubbar så ska vi käka hemgjord pizza. Till efterrätt blir det färsk fruktsallad och glas!!:)

Jag är häpen över hur mycket man får för Polarn & pyret kläder på tradera. Vi avslutade som sagt några auktioner igår... Folk betalar mer för vissa saker än de kostar nya!! Vilket känns dumt, men det är ju kanon bra för oss:)
Därför förklarade jag igår för Perra att köpa PoP är en investering... Fick inget direkt medhåll, men han är inte införstådd i branschen.

Ha en bra kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar