onsdag 29 februari 2012

Onsdag...

Hejsan!
Igår hade vi fullt upp.. Därav sakanden av ett blogginlägg.

Vi började dagen med att åka till Ch-berg. Vi hade en date inplanerad med Charlotte & Lennon! Vi skulle käka lunch, men hann dra varvet på H&M först. Där träffade vi Pernilla som hade lunch och ville hänga på oss. Trevligt trevligt! Blev dock en mindre trevlig lunch för mig och Lillan då hon bestämt sig för att göra livet surt för sin mor:) Skämt å sido, men hon var supertrött och då blir det gnäll.. Försökte få henne att sova, men icke! Men men, det gick på något vis ändå... Det var trevligt att träffas iaf, och nästa gång hoppas jag att A är på bättre humör. Tror knappast att Lennon skulle bli intresserad av en surpuppa?! :)

Ally somnade dirket vi startade bilden. Jag åkte till Åmot, där satt de ute i solen och gottade sig. Så eftersom A sov så gott gjorde jag dom sällskap. Satt inte så länge, Theo ville att jag skulle dra honom på boben (väldigt lätt nu när all snö är borta), men jag fick improvisera... Hittade en liiiiten isfläck som jag fick dra honom fram och tillbaka på! Mamma frågade om vi ville stanna och äta mat där... YES!! Det passade bra eftersom jag skulle iväg och träna senare..

OMG, jag har gjort min första fotbollsträning på ja, jag vet inte hur länge! Och jag höll seriöst på att dö... Tränaren sa att jag skulle ta det i mitt tempo, så jag inte skulle tappa sugen. HA, detta sa han efter 35 minuter och då kände jag att det räcker nu... Jag dör!! Men jag hängde i och klarade de restrerande 55 minuterna.  Har nog aldrig varit så sliten förr. Men är så jäkla nöjd att jag klarade det!! Ska försöka ta mig iväg fler gånger, men det är lite långt att åka tycker jag... Men vi får se!:)

Idag vaknade Ally suuuuper tidigt... Vilket har resulterat i en trött bebbe! Så nu sover hon gott i vagnen efter en promenad. Idag har vi bara en hemmadag. Skönt!

Sötnöten Lennon...

Gårdagens surpuppa...

Pernilla gav Ally mat... Det var iaf gott!

Theo åker bob...

Sötnöten har snutten på huvudet!

Hello mami!!


Ha en fin dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar