onsdag 22 februari 2012

Morrn!!

God morgon!
Jag har precis varit nere och fixat mat t Ally, men hon sov igen när jag kom upp! Så då passar jag på att blogga lite snabbt!
Natten var ingen höjdare, A somnade runt kl 21 och vaknade vid 01... Så täppt i näsan!:( Gav lite koksaltlösning och sög ur lite snor med nässugen. Blev lite bättre, men hon sov så oroligt... Vaknade var tionde minut kändes det som, hejdå djupsömn!
Så när Pers klocka ringde kändes det inte som vi sovit nåt! Vilket resulterade i en kärringgrinig morsa som bara mumlade nåt ohörbart när mannen i huset önskade en trevlig dag...

Men vi somnade om i några timmar och nu känns batterierna laddade igen!
Vi har inga storslagna planer för dagen. Jag ska fixa håret 16:30, så skönt å få det gjort... Utväxten jag ligger inne med är inte så snygg!:)

Ha en bra dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar