torsdag 2 februari 2012

God morgon!

Eller ja, morgon och morgon, snarare förmiddag kanske.
Vi slog upp våra blå kl 8 idag... Tycker det är tidigt, men då är Ally pigg som få! Fast hon blir ju trött efter en timme och måste sova igen... Idag somnade inte jag om. Jag har lite att pyssla med så jag gick upp när A somnat om. Har dragit runt dammsugaren ett varv, vi får ju besök idag och då kan de ju inte se ut hur som helst!:)

Min svärfar är en riktig sucker på semlor, så när jag var på konsum köpte jag 4 semlor. Ringde och bjöd upp svärisarna på kaffe & semla. Tyvärr var inte Dan hemma, men Karin kom iaf. Vi skickade med semlan hem till gubben, annars hade han nog blivit besviken!:) Jag är inte så förtjust i semlor, men en vaniljsemla klämde jag ner ändå...
Precis innan farmor Karin gick hem kom vi på att vi skulle prova att ge Ally en smakportion med Potatis & morot.... Och hon verkar gilla det! Inga "äckelminer" där inte. Hon hade bara lite svårt att svälja... Det åkte fram i munnen i stället för bak, men det lär hon sig nog eftersom!:) Tror minsann lilla damen kommer bli ett riktigt matvrak!
Farmor hade köpt en supersöt pyjamas till Ally också. Med små smultron på... Precis i min smak!

Nu hör jag lillan jollra uppe i sängen... Vilket betyder att hon sovit färdigt för denna gång och är på ett sprudlande bra humör!

Fikatime!

Mat är mums!

A tränar före badet...

Efterbadethäng i morsans säng.

Godingen!


Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar