onsdag 15 februari 2012

Varmt...

Åh gud, här hemma känns det som att de kokar. Jag har flängt runt här hemma med dammsugaren och jösses så hett det är! Men ack så fint det blir. Dammsugaren fick verkligen bekänna färg idag, både uppe och nere, så nu får den vila i X antal dagar framöver! Jag passar på nu medans lillan sover gott i vagnen ute. Mamma gick en sväng med henne förut i vagnen medans jag höll på med bullbaket. Som tur va fick jag även hjälp av mamma, blev lite kaos emellanåt... Eftersom jag sällan bakar har jag inte full koll på alla moment!:)

Mamma & Ida provsmakade bullarna innan de åkte hem och de fick mycket väl godkänt:) De blev riktigt goda faktiskt. Jag ska gå och stoppa de i påsar nu innan de blir torra.
Sen ska jag börja förbereda dagens middag. Blir älgstek! Kan bli en riktig rysare då jag aldrig någonsin prövat på något liknande. Så det är nog bra att börja i tid ifall jag måste slänga ihop makaroner och falukorv i sista sekunden.

Den berömda tulpanbuketten...

Som passar alldeles ypperligt på matsalsbordet!

Köpte 2 tröjor till mig själv (!!) igår på H&M.

Allys present från mormor & morfar

Nybakade bullar..:)

Min solstråle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar