onsdag 1 februari 2012

Shopping...

Ja nu har vi kommit hem från shoppingen... Blev massa nytt till lilla Prinsessan!! H&M is the shit... Fick hur mycket fint som helst till en billig peng!
Hade tänkt köpa lite mer på andra ställen men A strejkade efter matintaget. Då ville hon inte vara med mer! Vi åkte hem, får se om vi tar en tur igen sen med Per. Det är lite nödvändiga saker som fattas här hemma så vi borde köpa det idag.

Jag beställde för en tid sen en Lundmyr klänning på Kidsbrandstore.se. Tyvärr var det ett hål fram på magen på den, så den fick jag skicka tillbaka. Just den klänningen var slutsåld nu, men som kompensation fick jag 3(!!) andra lundmyr klänningar! Det kallar jag kundservice... Och dessa skapelser är ju hur fina som helst. Ska sätta på A en redan imorgon:) Kolla in deras sida.. Finns otroligt mycket fint!!

Nu kom mannen i mitt liv hem... Så back to reality!


Good morning sunshine!!

Sötaste rumpen...

A får mat av sin mormor innan shoppingturen.

Ally är med och fikar!:)

Lundmyr klänningarna...

Nytt från H&M

Mera nytt från H&M...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar