måndag 27 februari 2012

Måndag...

Vilket jäkla snöoväder det kom idag då... Himla onödigt tycker jag! Men jag tror inte det blir långvarigt. Hörde att det skulle bli strålande sol resten av veckan, så jag håller tummar & tår för det...

Jag, mamma och Ally har varit på lite shopping idag på förmiddagen. Blev en tur till Norge, blöjorna var så gott som slut, sen en sväng in på centret. Köpte bara nödvändiga saker... Mat, toapapper osv. Inge kul alls. Men det är ju nödvändigt! Tog en fika på Robert´s coffe. Jag som hade tänkt dra ner på godis, kakor och annat gott drog i mig en dricka och en stor bit kladdkaka med grädde. Ooops! Skit.
Aja, det är ju zumba ikväll, då kanske jag skakar bort endel av eländet.

När vi kom hem från shoppingen gav jag Ally mat. Sedan stoppade jag henne i vagnen och gick en promenad. Hon somnade bums och sover som en stock nu.

När vi gick plockade jag med posten (som kommer till svärföräldrarna än sålänge).. Vi har fått en adress!! Äntligen. Så nu ska vi få en egen postlåda och soptunna. Hallelulja!

Har precis betalat räkningar... Fyy så tråkigt! Men nu är det gjort, och de få råttören som blev kvar ska jag spendera väl...:)

Närman rullar runt är det lätt att nappen hamnar på fel ställe...:)

Theo dricker kallt kaffe... Och är mycket nöjd!

Jag & Mannen i mitt liv ute på sjön.
Se den blåa himlen...

Ta tag i fötterna är nya grejen, att suga på tårna är inte helt fel det heller!

Sliten, liten dam!

Tittut morsan!!

Min farmor & farfar och Ally.

Ha en fin dag kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar