onsdag 22 februari 2012

Det närmar sig kvällen...

Hejsan!
Jag har precis nattat lilla gumman. Hon var helt utsliten och somnade på två röda... Hoppas, hoppas att hon sover bättre inatt!!

Jag hade tid hos Line på salongen för att klippa mig och göra slingor idag kl 16:30. Planen var att ta med Ally på centret och att Per skulle komma och hämta A där. Men vi hade tur för farmor Karin var ledig och kunde passa Ally tills fadern kom hem. Lilla sessan hade haft det jätte bra och hade varit helnöjd, tur hon sköter sig när man lämnar bort henne!:) Karin bjöd även på mat idag, så skönt å slippa göra det när jag kom hem... Och hemgjorda semlor fick vi också:) Gott, gottigott gott!

Håret blev kanon bra! Nu är utväxten borta, slitna toppar är klippta, längderna är blonderade och ryggen har fått sig en omgång massage. Yes, ni läste rätt.. På salong Holberg & Nielsen (Ch-berg köpcenter) får man massage medans de sköljer håret på en... Att någon tvättar håret på en (looooove it) och samtidigt få ryggen knådad är en oslagbar kombination. Mammalyx när den är som bäst!
Jag köpte även en liten påse med produkter från KMS. Jag köpte de för att jag tyckte det var så söta flaskor, men skulle tro att de är toppen bra!
Tusen tack Line för att du gjorde mig så fin!!

Per åkte precis och tankade min bil (tackar för det), så jag ska plocka fram lite kvällsmat tills han kommer hem.
Jag sprang in på H&M förut och kramade om fru Johansson. Vi ska ses imorn eftermiddag, men jag klarade inte hålla mig när jag ändå var under samma tak...:)

Måste bara... Ally skrattade högt dagen före hon blev 4 månader. Då var det kusinen Theo som var jätte rolig. Men sen den dagen har hon inte skrattat mer, hon har bara flinat massa! Lite frustrerande för föräldrarna som vill vara de roligaste på denna jord... Trots ihärdiga försök har hon ännu inte gett oss något högt läte av glädje tills ikväll. Och då jäklar var det hennes morsa som var mega rolig! YES, äntligen...:) Det värmer hjärtat när man hör hennes skratt.. Underbara unge!! Självklart spelades det in med mobilen. Så nu ska jag visa pappa Per när han kommer hem vad morsan lyckats med...:)

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar