onsdag 15 februari 2012

God förmiddag...

Och återigen vilket härligt väder! Har dessvärre inte varit ute och njutit av det ännu, men snart så! Ally ska sova om ett tag och då får det bli en promenad. Vi hade en playdate inplanerad med Charlotte & Lennon idag, men de hade blivit sjuka. Stackare! Så det får vi ta en annan dag.

Men helt besökslösa blir vi inte för det.. Mamma & Ida ska komma hit om en liten stund. Jag tänkte passa på att baka bullar när de ändå är här. Vi får nämligen annat besök ikväll och då vill vi ha något smaskigt att bjuda på!

När vi kom hem från Åmot igår fick jag en stor bukett med blommor av mannen i mitt liv! Superduper fina verkligen och jag blev så glad. Pinsamt nog så hade jag inte köpt något till honom, men jag lovade återigen evig kärlek och han verkade tillfreds med det så!:)
För många år sen skulle Per vara lite romantisk och sa:
-Jag älskar till till månen och tillbaka.
Jag blev väl lite ställd och skulle snabbt kontra med något lika smashing, men det blev lite annorlunda.
-Och jag älskar dig mer än det finns dammkorn i världen!
Jo då, det blev en annorlunda fras, men jag tycker ändå att min fras är god. Jag menar, det finns ju verkligen massa damm (iaf hemma hos oss).  Per påminde mig om detta för ett tag sen, och gud så vi skrattade!

Det kommer endel grodor, och egentligen skulle man skriva upp dem... Får nog börja med det nu

Ally ligger i sitt gym och tränar på att rulla runt. Det går kanoners ändå tills hon hamnar på mage, då blir det illvrål och krokodiltårar. Förstår inte varför hon börjat så, hon kan ju snurra tillbaka (eller ja, hon har kunnat). Kan de glömma bort hur man gör för att rulla tillbaka?

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar