onsdag 8 februari 2012

Onsdag...

Hejsan!

Sätter mig ner en stund nu... Har gått i ett sen vi slog upp våra blå imorse! Som vanligt låg vi kvar i sängen en timme och pratade och mös innan vi steg upp. Men sen blev det lite mer fart här hemma. Jag har plockat lite, tvättat, plockat ur diskmaskinen och fyllt den igen osv... Ally blev trött efter ett tag i sitt gym så då fick vi ta en promenad. Hon somnade medans jag satte på henne overallen, sötnöt!
Så nu ligger hon ute i vagnen och sover sött. Jag har fortsatt plockandet här hemma. Snart ska jag dra fram dammsugaren och sist men inte minst skurmoppen...
Finns roligare saker att göra, men detta är minst sagt nödvändigt nu! Jösses så det här ser ut.

När Per kommer hem ska vi åka och handla mat... Insåg vid frukostdags att det var som skralt med gott att äta! Ska även springa in på hjärtliga rum och se om en present som  jag beställt har kommit!:) Spännande. Kanske har dom fått in något fint som är värt att investera i också?


Ally sitter i moster Idas knä...

Inspekterar sjukhusmiljön.

Nicke nyfiken och hennes moder på Espresso house!

Hämtade ut ett paket från jotex på konsum. Vilken tur att det är en stor korg under vagnen.

Paketet innehöll detta överkast t Allys säng.
Och vilket fynd, endast 99:- (!!!)


Gårdagens shoppingfynd till Ally!






 

Det blåa från lindex (nästsista bilden) köpte moster Ida till Ally.
Tusen tack världens snällaste och bästaste moster för kläderna... Puss Ally!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar