lördag 25 februari 2012

Lördag...

Hejsan!

Hoppas ni haft en bra lördag allesamman (ja, ni börjar bli många som läser min blogg)!

Vi har spenderat vår lördag på att vara sociala. Vi började dagen med att åka till mina päron, fikade och kom sedan på att vi skulle åka till min farmor & farfar.
Där fick vi fika, och de passade på att kosa med lilla prinsessan (som dom kallar henne:) De blev jätte glada för att vi kom och hälsade på!
Vi skulle handla mat (igen, vem äter mig ur huset??) i Ch-berg och Per tyckte vi skulle hälsa på hans farmor på samma gång. Så efter konsum åkte vi till farmor Astrid. Som blev superglad att vi kikade in. Blev återigen fika (som jag tackade nej till, orkade inte mer kakor, muffins, bullar och kex).

Tänk att en timmes besök kan göra mäniskor så glada. De fullkomligt lyser när man kommer! Så nu minsann ska det bli mer besök från vår sida...

Vi ska ha nattgäster här denna helg. Ida, Emil & Theo kommer snart för lite mat, lek och övernattning. Ska bli superkul! Jag tänkte bjuda på en ljummen potatissallad och fläskfilé, hoppas det duger åt våra små gäster... Vi ska kolla på melodifestivalen också, Charlotte Perelli är ju med... Den pinglan vill jag inte missa!:)

Ha en trevlig helg kära ni!

Theo härmar sin morfar.. Slående lik!!:)

Lilla gumman munpruttar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar