lördag 11 februari 2012

Vårkänslor...

Hejsan!

När Ally skulle sova förut la jag henne ute i vagnen och knuffade fram och tillbaka. Stod i solen och hörde fåglarna kvittra, och det droppade från taket... HÄRLIGT! Nu hoppas jag innerligt att det blir vår...

Satt och kollade på ving förut... Är sugen på både Thailand och Usa (florida) nästa vinter. Det blir nog svårt att få tid och pengar till båda, så detta tål att funderas på.
Vi var i Thailand för 3 år sedan (oj så tiden går), och dit ska jag tillbaka. Skulle faktiskt kunde tänka mig att åka till samma hotell igen. Det är ett superfint hotell, och nu vet vi ju att det även passar för barn.


Hotell & spa hotell Alpina Nalina.
Bilden kommer från booked.com

Det är lika bra att börja spara redan nu. Med tanke på att jag alltid sparar en summa som jag sedan "lånar" i slutet av månaden blir det inte många  korvören sparade!:)

Lilla donnan har ju börjat rulla runt för fullt också... Hon är super duktig och mer än nöjd med sina bedrifter! Just nu ligger hon på golvet och snackar. Sötaste ungen någonsin!






Nu ska vi börja förbereda lördagsmyset... Blir nog melodifestivalen och lite snacks ikväll!

Ha en bra kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar