torsdag 23 februari 2012

Torsdag...

Hejsan!!
Vilket underbart väder vi haft idag! Nu vågar jag nästan påstå att det är vår...? Underbart. Har boostat kropp & knopp med lite d-vitamin idag.

Tyvärr blev jag inte brun på dessa minuter i solen, men det kommer såsmåningom. Jag kanske kan få lite bränna av Johanna som kommer sen... Hon var brun som en pepparkaka, så himla fiiint!! Avundsjuk? Svar ja.
Har kollat på resor idag. Ving hade ett supererbjudande imorgon mellan 13-15 så nu ska jag försöka övertala Per att vi bör åka. Cypern 27/4 vore verkligen inte fel.
På ett barnhotell.. Yes box, that´s right. Nu är vi inte längre välkomna på lugna, fina parhotell! Nu är det barnklubbar, barnbassänger och buffér som gäller. Jösses, det är ju en sak med sin egen, men att det ska vara 1000 andra gapande ungar känns sådär. Men sånt är livet!:) Får jag sol är jag nöjd.

Vi har precis vinkat av mamma, Ida och Theo. De har varit här på fika! Jag och Theo busade och lekte lite och de andra tog hand om lilla fröken. Hon hade inte tid att sova medans vi hade besök, kan ju missa nåt! (Lik sin mor?) Så nu sover hon gott ute i vagnen...

Jag ska gå och börja med maten nu. Blir tagligatelle med fläskfilé och svamp i krämig gräddsås till middag idag. Laddade ner barillas app och då fanns detta recept. Hoppas det smakar!

Ha en fortsatt trevlig dag.

 Det ser gott ut iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar