fredag 17 februari 2012

God förmiddag...

Här hemma gjorde vi morgon kl 8 idag och A sover nu första luren.

Gårdagen var fullbokad så jag hann tyvärr inte med ett blogginlägg...

Jag, Ally, mamma och Ida åkte till Sunne direkt på morgonen. Vi skulle ha en mini mysdag och det blev det!:)
Vi började dagen med en fika på ett mysigt café. Sen gick vi och strosade i affärer och kollade runt lite. Och innan vi åkte hem gick vi till en thai restaurang. MUMS! Så underbart god mat... Det blev en lyckad tur, med några få inköp. Jag fick ju lite pengar på alla hjärtans dag. Dessa spenderade jag på tvättmedelsburkar från house doctor. De har jag velat ha länge, men har tyckt de är lite dyra... Men nu slog jag till!:)

Jag och Ally var med och hämtade Theo på dagis igår... Barnen åkte pulka och verkade ha så kul! Jag ville slänga mig på en sån madrass och glida fram, men fick behärska mig. Får göra det på hemmaplan ist!:) Vi ska till Pers föräldrars "sommarställe" el vad man nu ska kalla det på söndag. Då ska vi grilla lite och förhoppningsvis åka pulka.

När klockan slog 6 igårkväll kom våra besökare Rebecca och Marcus. Så himla roligt!! Dessvärre hade vi en gnällig bebis här hemma (sällan hon är sån, men vad gör man?). Men våra gäster verkade inte allt för störda av lilla damens beteende. De hade med sig presenter till oss. Ally fick världens finaste maileg kanin (LYCKA!!) och vi fick en vit, superfin vas. Tusen miljoner tack snälla, snälla ni!

När gästerna åkte la vi en övertrött donna som somnade utan ett pip i sin säng... Vi tog en kvällsmacka, sedan la vi oss också! 

Blev en himla bra dag på alla sätt och vis. Mer sånt tack!

Ally har mormormys på café

WHAT? ska vi åka så här tidigt?

MUMS!!

Nya familjemedlemmen.
Dagens lilla fis... I bodyn som hennes far köpte till henne!

Nytt & fint till tvättstugan.


Ha en fin dag kära ni!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar