tisdag 21 februari 2012

Tisdag...

Ja dagarna springer iväg...
Igår fick vi stiga upp tidigt. Vi skulle följa med Ida till Karlstad. Hon skulle återigen till diabetesläkaren och självklart gjorde vi henne sällskap! Blev en tur på Begvik efter sjukhuset. Ida fick besöka frisören efter att jag färgade hennes hår mindre fiiiint i lördags!!:) Mormor Anneli var med och köpte givetvis varsin tröja till barnbarnen... Ally fick en supersöt tunika från PoP med telefoner på!
Jag var megatrött igår, men släpade mig iväg på zumban och det ångrar jag inte nu. Jäklar va kul det är! Jag börjar lära mig lite bättre nu, vilket resulterar i mer svett... När jag komm hem hade Per nattat lilla älsklingen redan... Trött liten dam minsann! Vi duschade och kollade lite på tv, sen tog vi kvällen tidigt...

Idag hade vi en slappar morgon... Låg kvar länge och drog oss, så skönt! Men allting har ett slut, och vi fick gå upp och göra oss i ordning. Jag hade möte på banken kl ett och mamma skulle passa Ally under tiden.
Ally hade somnat när de gick en promenad och sov hela tiden jag var borta. Jag pratade pension och försäkringar på banken. Ganska intressant fast ändå inte!:) Om 41 år är jag pensionär... Haha!

I eftermiddag kom  Catrin och hälsade på oss. Jag bjöd på mat och Ally fick en superfin ram av henne och Emelie i försenad doppresent... Tusen tack snälla ni!! 

Svärfar var här en sväng förut och bjöd ner oss på semlor ikväll.. Jag hade lite mail att skicka ut (tradera auktioner vettni) så Per tog med sig Ally ner för en stund sen.

Nu ska jag plocka ihop i köket och sen slå mig ner i soffan...
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar