lördag 30 juni 2012

Lördag...

Hallo!!
Hoppas ni har haft en bra lördag. Våran började trögt, vi kom inte riktigt igång med nåt, så jag var liiite sur. Tillslut tog vi oss i kragen och åkte till Morokulien en sväng. Var nån marknad av nåt slag, men inget av värde precis. Vi mötte Fanny, Daniel & Hugo iaf, det var bra!:) Åt mat på restaurangen innan vi åkte. Inget att hurra för precis...

Jag ville verkligen hitta på nåt denna helg, så mitt halvtaskiga humör satt i. Per försökte få mig vid gott mod genom att bila runt i Norge med mig. Fick se byggen han varit på och var flera kollegor bor... Jippie!! Sen tar han mig ut i ingemansland och där minsann står det 3 megatraktorer och en uppkörd myr. Då trodde han nog att han fått bingo. Men icke! Kunde inte intressera mig mindre. La mig på soffan och sov en timme när jag kom hem, och när jag vaknade var jag på bättre humör.

Nu har vi precis käkat här hemma. Vi har Cirre som gäst ikväll då han är ensam. Har ätit räkor och så slängde jag ihop lite kladdmuffins på kvällskvisten. Så nu är alla mätta & glada. Grabbarna spelar ps3 och jag bloggar. Ally sover sen länge. Stackarn har knappt sovit på dagen så hon somnade tidigt.

Imorgon ska Ally vara hos sin farmor & farfar... Jag och Perra ska på äventyr! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det verkar som det blir till Liseberg:)
Det ska regna, men jag hoppas att det är relativt lindrigt. Då är det kanske inte allt för mycket folk heller.

Kusinerna bus... Inte det lättaste att fota precis!:)


Min byrå som jag fyndade på auktion, 170:- :)

Skåpet som väntar på att bli målat... Och slipat!!

Mosters lilla spyfluga!

Ally tester tupperwares kvalité...

Morgonmys med farsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar