fredag 15 juni 2012

FYND!!!

God kväll!!

Ja mina vänner, idag ska jag lova er att jag har fyndat.
Jag och Per åkte till Karlstad. Först blev det ett besök ute i Välsviken, Per köpte en datamus och jag köpte en Lundyr body t A och ett par svea trosor t mig själv. Sen blev det Ikea... Mätta och belåtna strosade vi i varuhuset. Såg ett Hemnes vitrinskåp som vi var överrens om att vi gillade. Var lite osäkert om det skulle passa, så vi avvaktade lite. Tänkte att det är bäst att mäta innan. Blev inte så mycket mer än en rullgardin och en grind... Tills vi kommer till fyndbutiken! Där konstaterar Per att vitrinslåpet finns... Nedsatt 50% pga revor, och det var de minsta revor man kan tänka sig... Så vi slog till! 1495:- för detta underbara är väl helt fantastiskt??



Tjatade till mig ett besök på Bervik också... Sprang på Polarn medans Per var på Coop bygg. Hittade matchande tröjor till Theo och Ally och ett par long johns på REA. Herregud, nästan så jag gick med plus på denna turen:)
Fick med mig 2 toppar från H&M också... Spörs och se om det är något som skulle kunn passa på morgondagens galej!

Är sugen på att åka till Årjäng imorgon. Det är loppis där, och Jolins home har 20% på allt i butiken... Har frågat om mamma vill följa med, annars åker jag nog själv.

Nu njuter jag av lugnet här hemma. Per är med grabbarna och kollar på fotbollen och Ally sover sen en timme tillbaka. Jag har på tv:n i bakgruden, och har fått med mig att Sverige ligger under. Boring! När matchen började var jag övertygad om att det INTE var england vi mötte. Sist gång jag såg vill jag mig minnas att England var vita & röda, eller??

Äsch, ska slökolla lite på matchen och surfa samtidigt... Äta lite godis också! Ärre hälj så ärre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar