tisdag 5 juni 2012

Hejsan!!
Vilket väder det blev idag då, hade tippat på lite grått och regn, men icke!:)

Idag ska jag och Ally följa med syrran till Arvika. Hon hade lite ärenden, och uttråkade som vi är denna dag gör vi gärna sällskap. Eventuellt kanske jag köper mig en greengate mugg, är såå sugen på de beiga med vita prickar. Dessvärre var lilla familjen och handlade mat igår, så min plånbok tunnades ur rejält, men men vad gör väl det om hundra år....

Det är förövrigt full rulle här hemma för tillfället, A kryper runt som en liten vessla. Vi måste köpa en grind till trappen innan en olycka sker. Hon är så nöjd med sig själv lilla damen, det är så så roligt att se henne. En helt ny värld har ju öppnat sig för henne nu!:)

I eftermiddag ska jag börja tvätta huset. Jag ska måla det sista lagret, men det måste tvättas först enligt mr P. Suck!!
-Ska rä gäres, ska rä gäres ordentligt!!
Såklart att det ska göras ordentligt när det är jag som ska göra det... Så tvättning får det bli senare, kan säga att jag inte är ett dugg sugen överhuvudtaget.

Medan Ally sover ska jag passa på att skriva ett 8 månaders inlägg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar