söndag 24 juni 2012

Veckan...

God kväll...
Nu chockar jag väl alla genom att skriva ytterligare ett inlägg idag:)
Men jag kommer inte kunna blogga förrän imorgonkväll så jag passar på att skriva några rader nu.

Per sitter uppe på allrummet och spelar ps3, jag var med förut, men tyckte att 4 omgångar tennis som resulterade i storstryk varje gång inte var särskilt skoj. Så jag gick ner och slog på datorn, och här sitter jag nu. Ally somnade medans vi spelade förut. Lilla damen hade gjort ett rejält kalas i blöjan så vi fick bada henne innan det var läggdags. Gissa om blötdjuret var nöjd?:)

Imorgon har vi inget speciellt planerat... Det ska spöregna, så jag misstänker att aktivitetsnivån kommer vara relativt låg, men man vet aldrig. Jag brukar få myror i brallan när inte mr P är hemma. Och om det regnar kan jag ju inte måla heller... SYND!!:)

Vi har börjat spåna lite på semesterturer vi kan göra i år. Men med en dotter som är lite för liten för mycket och som dessutom inte tycker om att åka bil (suck!!) gör det svårt! Vi funderar på ett besök i Leksand sommarland. Där kan hon iaf bada, och det gillar hon ju. En tur till västkusten är givet... Ett besök på Noaks ark och smögen känns som att det funkar.
Men hjälp va svårt det är att hitta på saker med de små liven just nu. A vill ju inte sitta still, hon vill ju krypa runt och resa sig mot allt. Inte sitta still i vagnen och dega.
Och det här med bilåkandet... Ibland går det bra, men oftast är hon arg som ett bi!
Jag hoppas det blir bättre med den nya bilstolen... Då kommer hon sitta mer än hon gör nu + att vi ska troligtvis koppla ur airbagen så hon kan sitta fram istället.







Natti natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar