fredag 15 juni 2012

Fredag...

Hejsan!!

Äntligen fredag igen...:O Och denna helg är fullbokad, i like it!

Nu väntar vi på att pappa P ska komma hem från jobbet, älskar att han slutar kl 13 på fredagar! Då ska vi så packa oss in i bilen och åka till Karlstad en sväng. Ally lämnar vi av hos hennes mormor. Så nu gör jag mitt bästa för att hålla henne vaken, så hon somnar där sen. Just nu kryper hon runt mina ben och drar i allt som är. Känns som att det är liiite riskabelt:) Nu drar hon i en kartong, tog i så hon la av en riktig brakare... Haha!
Ikväll ska Perra se på fotboll. Jag kommer därför vara själv hemma med Ally. Så jag tänker köpa mig en påse med lösgodis, mmm!! Den på 1,4 kg är redan slut, herregud... 

Imorgon ska morsan ut och svira, centret anordnar en fest för alla anställda, så då ska jag dit. Jag börjar dock jobba kl 9 på söndag... Men ett par glas kan nog slinka ner ändå!:)

Vi måste barnsäkra huset här hemma nu.. Lilla apan är överallt och lite till! Vi ska sänka hennes spjälsäng ikväll också, hon har börjat resa sig upp, så nu åker hon ner. Var är min lilla bebis? Tiden går så himla fort.

Ha en fin helg allesamman!
Den lilla poolen som inhandlades på rusta för ynka 99:- väntar på at bli använd igen... Så kom nu sommaren!!

Galning!

Söt som socker....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar