lördag 16 juni 2012

Lördag..

Hejsan!

Passar på att slänga in ett inlägg. Min skjuts är påväg, så jag ska snart leta fram passande skor & väska. Centerfesten here i come!:)

Idag var jag i Årjäng. Bästaste Catrin gjorde mig sällskap... Perfekt! Fick några timmar ihop, trevligt! Tusen tack för idag gumman... Jag köpte givetvis lite också... Blev en maileg kanin, maileh tvättstativ och en liten väska till Ally. Till mig själv köpte jag 4 muggar, en skål och en gräddsnipa från greengate:) Så nu råder absolut shoppingförbud på mig. Har handlat på tok förmycket på slutet!

När jag kom hem väntade en mammesjuk bebis, lilla godingen! När hon somnade började jag sätta ihop vitrinskåpet... Ja, det är sant! Jag satte ihop alla lådor HELT själv. Imponerande va? Hoppas Perra fortsätter när jag är borta ikväll...

Ha en fin lördagskväll allesamman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar