måndag 4 juni 2012

Helgen...

Hejsan!
Här kommer en  uppdatering från helgen som var... I lördags var det ju bröllop som stod på schemat. Helt fantastiskt på alla sätt och vis. Har kommit fram till att fler borde gifta sig, det är ju superkul med bröllop!!
Andreas och Katarina var bedårande vackra dagen tll ära, och de sa ja i kyrkan. Trots att Ally protesterade liiite väl högt ibland:) När det var klart i kyrkan var A mer än uttråkad, så vi körde hem henne till sin famor & farfar. När vi anlände till Köla ladan blev det först en tipspromenad, sen anlände brudparet, då skålade vi i lite champagne och efter det satte vi oss tillbords. När vi satt oss var det aktiviteter hela tiden, så tiden gick supersnabbt. Det var sånger, tal och mat! Bordsplaceringen var superbra, jag hamnade mellan Tony och Pierre. Becka, Perra, Markus och Line satt mittemot, perfekt!
När toastmastrarna var klara med sitt, blev det lite mingel och dans... Haha! Riktigt skoj. Jag som annars aldrig dricker vin, fick lov att dricka då det inte fanns någon rusbrus. Men det gick ner det också, det snurrade gott i bollen när jag la mig vill jag lova.

Gårdagens form var relativt bra, vaknade pigg och kry.Vi gick ner och hämtade A som var med sin farfar, packade ihop och åkte till Åmot en sväng. Vi köpte med pizza på vägen:) Sen blev det bara slappning hela dagen. Var med på Änghagen och grejade med lite gardiner, porslin och dyl en sväng på kvällen. Ally hade en riktig sovardag igår, tackar å bockar för det!

Här hemma gjorde vi morgon vid 08 idag, och A sover nu igen sen 1,5 timme tillbaka. Tröttfisen! Vi har inga speciella planer, vi kör några tvättmaskiner... Vad som händer i eftermiddag är ännu ovisst.

Coolaste Mr P

Nygift och lycklig brud!

Släkten är värst...

Stockholmarn, Pierre!:)
Som förövrigt stod för några ordentliga vurpor under kvällens gång...

Nygifta paret anländer till festen

Här leks det lekar!!:)

Enda bilden som jag är med på...

Mina kusiner Sandra och Linus

Kusin Linus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar