torsdag 7 juni 2012

Ny dator...

Ja nu bloggar jag från vår nya dator... När Per kom hem idag åkte vi till centret (återigen) för att äta mat på den nya restaurangen. Och Perra, den mannen den mannen slog till på en dator bara sådär! Han är lustig min käre sambo. Maten var förövrigt supergod, ska definitivt äta där fler gånger.
Eftersom jag var på centret tidigare idag blev det bara mat och ett besök på expert.
När vi var på centret förut fick vi sällskap av min svägerska Emma, trevligt. Jag köpte bara maskeringstejp och en pensel. Så när jag kom hem fick jag fortsätta mitt målarprojekt. Hann husets mittparti på baksidan iaf, alltid något! Men det är verkligen massa, massa kvar!:(

Ally fick åka traktor med farfar Dan förut, det gillade hon massa. Grinade och surade när han stängde av.. Lilla råttan!!:)

Imorgon blir det en tur till Arvika med Ida och barnen. OM vädret tillåter ska jag väl fortsätta målandet, fun fun!

Kommer att lägga upp lite bilder imorgon, har endel som ska överföras till denna datorn.

Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar