tisdag 12 juni 2012

Söndag, måndag, tisdag....

Ja dessa dagar har passerat, och inte ett endaste blogginlägg, skärpning fröken Kiiveri!!
Kan säga att jag har haft fullt upp till mitt försvar...

Söndag
Mitt minne svikatar lite här nu, men under dagen var vi bara hemma... Perra snickrade lite ute, satte foder runt pannrummsdörren. Jag målade lite medans  A sov. Eftermiddagen spenderades i Tälle, lilla Annie fyllde 2 år så vi var på kalas... Trevligt, trevligt!:)
Påvägen hem släppte jag av Per och Ally. Själv drog jag vidare till nästa kalas... Min kusin David fyllde 17, så där hamnade jag några timmar innan det var natten och jag fick dura hemåt. En bra dag!:)

Måndag
Fick sovmorgon av Ally tills 08:45 = wihoooo!! Då åkte vi till Åmot... Min moster hade massa tårta och gott kvar sen söndagens kalas, så vi fick förmiddagsfika där. Min mormor och hennes syster var också med. Resten av dagen spenderades hos mamma & pappa. Vid 18 packade vi ihop och åkte till Änghagen, Tupperware party stod på agendan. Ally var med och höll låda, den lilla skiten!:) Blev lite inköp av sånt man klarat sig utan tidigare, men kan vara bra att ha...:) Per var hos Cirre på fotbollskväll, så jag hade lite egentid när Ally somnat... Gott!

Tisdag
Idag har vi varit med mamma och Ida till Karlstad. Systeryster hade en tid hos diabetesläkaren och vi hakade på... Blev lite shopping till lilla damen!:)
När vi kom hem hade pappa P fixat krubb. Sen ville han till Charlottenberg för att köpa en termos. Vi hakade på även denna tur och kom hem med massa påsar!!=p
Per skämde bort sina flickor med lite nya kläder... Tusen tack för det.

Nu har vi precis nattat Ally. Ska se om det är något sevärt på tv:n, skulle inte tro det men!

Imorgon har vi inga speciella planer, ska försöka måla lite om vädret tillåter.

Nanny & Ally provar nya badkaret på Änghagen.

Mr Handyman

Dagens shoppingskörd till Ally.

Foten på bordet, dåligt uppfostad!:)

Lilla Annie... (gammalt kort dock)

Morgonmysaren...

Fröken tomten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar