onsdag 6 juni 2012

Onsdag...

Och inte vilken onsdag som helst, det är ju Sveriges nationaldag... GRATTIS SWEDEN!!:)

Jag kunde inte hålla mig igår, jag slog till på en greengate mugg. Den beiga med vita prickar passar ju så bra ihop med de jag har... Ska försöka tjata till mig en hylla eller vitrinskåp till vardagsrummet! Syrran shoppade lite och köpte givetvis en bamse tunika med matchande tajts till lilla damen.
Tusen tack säger lilla fröken bortskämd igen!:)

Eftersom jag handlat lite straffade jag mig själv med att tvätta av den liggande panelen igårkväll, hann precis börja när regnet började vräka ner på mig. MEN tuff som jag är trotsade jag regnet och fortsatte tills jag var klar. Blev inte så blöt eftersom jag tryckte mig intill väggen.
Och idag målade jag det sista lagret på den liggande panelen!! Wihoo.. Bara resten kvar! Vilket är endel, men tar man lite då och då så går det fint.
Jag passade på medans Ally sov förmiddagsluren, och vilken tajming. Precis när jag var klar slog hon upp de blå, perry pannkaka!:)

Lilla fröken har varit lite svår attr lägga ett par kvällar och vaknat några ggr per natt och skrikit. Vi har misstänkt magknip så jag gav henne en halv burk med katrinplommon igår kväll, och resten imorse... Herregud säger jag bara!! Idag har det verkligen sprakat loss där bak. Nu kan man inte säga att hon är trög i magen iaf, snarare tvärtom. Effektivt, verkligen. Nästa gång jag ger henne katrinplommon är det Perra som är hemma!:)

Eftersom A sover gott i vagnen funderar jag på att vila lite på soffan. Jag har tvättat allt och städat relativt bra, så jag unnar mig nog en liten sovstund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar