fredag 22 juni 2012

Fredag!

Glad Midsommar allesamman!

Här på bloggen har jag lyst med min frånvaro... Datahaveri blandat med fullspäckat schema är ingen bra kombination.

Här hemma slappar vi just nu i soffan. Jag ska snart slänga ihop lite kladdkakor inför kvällens midsommarfirande, som i år är i Karis sommarstuga: Piphugget! Ska bli superkul och jag är laddad för en kanonkväll.
Ally ska spendera natten hos sin mormor & morfar. Lilla skrållan sitter just nu på golvet och klappar händerna. Tycker nog att hennes morsa är duktig som äntligen bloggar!:)

Imorgon ska vi på Gunnevi.. Då är det farmor & farfar som ska passa lilla damen. Uff, jobbigt å lämna bort henne 2 nätter i rad!! Tror dock att det är värst för hennes föräldrar.

Igår var jag och min kusin Sandra på auktion. Helt facinerade av vad folk köper för dret! Jösses. MEN jag köpte ingen dret, jag köpte mig en skänk/skåp och en byrå. Så nu ska här målas!:) Hade världens tur, min pappas kompis var där och han ordnade hem mina fynd. Annars hade pappa fått komma och hjälpa mig!:)

Ska bli intressant och se om vi äntligen ska få en midsommar utan regn i år.. Antagligen inte, men jag håller tummarna!

Hoppas alla får en kanon helg, det ska vi ha!:)

Nöjd brud som rest sig helt själv..:)

Sover gott...

Mätt & glad!
(underbarnet ber också en liten eftermaten bön)

TITTUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar