tisdag 26 juni 2012

Tisdag...

Hej hej!
Vilket härligt sommarväder vi fick idag, det trodde man inte igår!

Natten gick supert för lilla damen. Hon sov till 04:30, då gav jag henne vatten i flaskan. Hon drack ca 50 ml och somnade om direkt. Sen vaknade hon 06:30 och käkade 180 ml välling. La tillbaka henne i spjälsängen å så sov vi till 08:30. Perfekt! Hoppas, hoppas hon snart sover över "käktiden" vid 04-05 tiden.

Vi åt frukost och gav oss iväg på en förmiddagspromenad. Ally var jätte facinerad av allt hon såg idag! När jag plockade smultron trodde jag ögonen skulle ploppa ur på henne!:) Hon somnade på sista sträckan och sov sen i nästan 2 timmar. Jag passade på att duscha, plocka lite här hemma och slappa lite i soffan.
Pappa P hann nästan inte innanför dörren idag innan jag drog. Jag hade en träff med bästaste Catrin & Emelie på centret. Vi fick lite kvalitetstid, trevligt trevligt! Tusen tack för idag brudar.
Jag fick med mig några påsar hem... Blev faktiskt mest till mig själv! En ny supersöt pyjamas fick följa med hem till lilla donnan.

Sen jag kom hem har det varit massa bus med Ally... Hon är en riktig blifis!:) Hon somnade på 2 röda, så nu ska jag ropa ner Pappa P (ps3 är bästa grejen om man vill ha egentid). Vi ska försöka komma överens om kvällsmaten.

Lchf dieten går bra för mig. Jag ät mätt mest hela tiden och känner att det här kan jag följa. MEN jag känner mig själv... Självdiciplin är inte precis min synonym, tyvärr! Men jag ska verkligen försöka.
Idag gjorde jag en baconlindad, philadelphiastoppad fläskfilé.. Per konstaterade att det var gott, men det hade ju givetvis vore godare med lite "poteter".

Mitt paket från jollyroom har redan kommit, snacka om snabb leverans! Ska åka och hämta ut det imorgon.




1 kommentar:

  1. bara en fråga hinner din lilla använda samma kläder 2 gånger? lr e de bara nytt som gäller?

    SvaraRadera