torsdag 14 juni 2012

Kvällen

Ja, nu tar vi snart kvällen här på Skogslyckan.

Vi åkte och hämtade ut ett paket från H&M förut, vår tanke var att dottern skulle somna i bilen... Tänk så fel man kan ha, när vi kom fram var ögonen stora som tefat så vi fick erkänna oss besegrade. Klockan drog sig mot 19, så vi bestämmde oss för att hålla henne vaken. Åkte inom mina päron, inga problem för lilla damen att hålla ögonen öppna där inte.  Theo & Nanny stod för försklassig underhållning!:)

Imorgon blir det ev en snabbtur till Karlstad. Vi måste köpa en grind, lilla apan börjar bli snabb!

På söndag ska jag jobba, 9-16! Kul...:)

Annie fick ett par röda converse när hon fyllde... Så otroligt fina!! Jag är mer än sugen på ett par till Ally. Skulle själv vilja ha ett par vita, både höga och låga. Någon med lite stålar över som vill sponsra?? Perra går fetbort, har redan frågat och det var inte ett ja. :)

Nu ska jag knyta ihop säcken föridag. Ska bli underbart och lägga sig i nytvättade sängkläder... Kanske jag lyfter över lilla prinsessan till vår säng också?

Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar